Малина до ста сорока, смородина вісімдесят, слива п’ятдесят гривень за кіло. У розпал літнього сезону городяни купують фрукти та ягоди по шалених цінах. Ринок, супермаркети – різниці особливої немає. Високу вартість абрикос ще якось можна пояснити – адже цьогоріч вони не вродили. Але звичайна малина вже буквальна золота.

Про це повідомляє gorod.dp.

На центральному ринку Дніпра торгівля фруктами та ягодами кипить із самого ранку. Покупців, кажуть продавці, не так вже й багато. Ціни, у порівнянні з минулим роком, підскочили. Тож як можуть, приваблюють перехожих.

У пані Катерини покупці розбирають абрикоси вже із самого ранку. Бо, каже, їх цьогоріч дуже мало. Солодкі, смачні, але недешеві.

Малина від ста до ста сорока гривень за кілограм, лохина – від 160 до двохсот, черешня – 70. За персики просять від п’ятдесяти гривень і аж до ста двадцяти. Слива, у середньому 35-50 за кіло, виноград з сотню. Смородина – 70. Ціни просто космічні, каже мама двох діток Наталя. Але малечі хочеться дати усе найкраще, тож економити не доводиться.

А це вже супермаркет. І ціни тут не вищі за ринкові. Лохина -190 персики – 61 гривня, інжирний – 75, виноград обійдеться у середньому 90 гривень. Втім, і тут покупці кажуть – дорогувато.

Та ось, на відміну від ринку, фрукти у магазині бувають і закордонні.

Ціни, у порівнянні з минулим роком, підвищились. У ситуації з абрикосами це зрозуміло, адже вони майже не зав’язались. А, наприклад, черешня – зіпсувалась через погодні умови. Тож потреба у цих фруктах була набагато більша, аніж пропозиція.

Ягода не може бути дешевою, каже фермер Роман. Адже у неї вкладаються колосальні сили та ресурси. Але й цін, що панують на міських ринках, він не розуміє. У чоловіка майже два гектари під малиною. Літня вже відійшла, нині почався сезон осінньої. Зараз оптовики забирають у нього ягоду по 70 гривень за кіло. І це, якщо дуже пощастить.

Фермери віддають ягоду по 60-70 гривень. Ми ж на ринку купляємо по 90-100 і вище. Накручують й оптові покупці, й реалізатори. Те, що перекупи заробляють ті ж гроші, що і фермер, Роман вважає несправедливим. Він вкладає купу часу, сил та коштів у вирощування ягід. І зі збором врожаю його турботи аж ніяк не закінчуються.

Вихід із ситуації, каже фермер, у створенні ринку ягід на тлі розвитку зеленого туризму. Аби городяни могли самі приїжджати та збирати врожай або купувати безпосередньо у фермерів.

Як швидко опанувати технологію гранулювання

Сьогоднішні велика кількість компаній надають перевагу реставрації та модернізації наявного у них...

KUHN Multi Master 153: сила традицій і сучасних...

На аграрному ринку завжди цінуються машини, які поєднують надійність, продуманість деталей і...

76 га/день з урожайністю від 8 до 10 т!

Як показує себе на полях ТОВ «Фелікс Агро» — найпродуктивніший у світі та перший в Україні...

АгроТренди

Вихід українського агробізнесу та фермерства на світові ринки разом з Alibaba.com та ESS

1290
Українські виробники агропродукції та фермери отримали потужний інструмент для масштабування свого бізнесу — міжнародну торгову платформу Alibaba.com , якою щодня користуються понад 40 мільйонів...

Чорний горіх: види та технологія вирощування

60562
Чорний горіх, поки це дерево не стало у нас особливо популярною культурою. Чорний горіх є найближчим родичем такого відомого нам волоського горіха, який ми звикли вирощувати у себе на ділянках і...

Виробництво та перспективи чорного часнику

38237
Нещодавно український медійний простір сколихнула новина - виявляється у світі вже давно популярний чорний часник. Більше того, він вважається найсолодшим овочем. Відразу допитливі фермери почали...

Про нас

Сайт "Агрономія сьогодні" - агрономічний довідник для фермерів та агрономів. На нашому сайті ви знайдете інформацію про вирощування, підживлення та захист сільськогосподарських культур.
Маршала Гречка, 13
+38 (044) 494 09 52
office@agronomy.com.ua

Останні новини

Використання матеріалів

Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агрономія Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання на http://agronomy.com.ua/. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.