«Волошкове поле» отримало єврономер і виходить на ринки ЄС
- Деталі
- Аграрні новини
- 68
ПрАТ «Юрія», виробник молочної продукції під торговою маркою «Волошкове поле», отримало єврономер та дозвіл на експорт до країн Європейського Союзу. Уже восени компанія планує перші поставки до Чехії, Польщі, Німеччини та країн Балтії, пропонуючи сирки, масло та іншу продукцію, виготовлену за європейськими стандартами.
Про це повідомив генеральний директор компанії Андрій Табалов.
«Відтепер усі наші виробники, що входять до МК «Волошкове поле», отримали дозвіл експорту до країн ЄС через систему TRACES. Ми повністю підготували й налаштували виробництва на роботу за європейськими стандартами», — зазначив він.
І додав, що вже з жовтня – листопада плануються перші постачання продукції ТМ Волошкове поле / Voloshkove pole до Європейського Союзу.
«Найбільші й найперспективніші ринки для нас сьогодні — Чехія, Польща, Німеччина та країни Балтії», — уточнив Табалов.
За його словами, партнери вже виявляють зацікавленість до таких позицій:
- глазуровані сирки (в асортименті);
- кисломолочний сир (в асортименті);
- солодкі сирки з родзинками та курагою;
- фасоване масло (180 г);
- уся продукція, що може транспортуватися та зберігатися у замороженому вигляді з тривалим терміном придатності.
«Також є інтерес до UHT-молока (ТВА, термін придатності 360 діб), а у перспективі — і до кисломолочних продуктів», — додав Андрій Табалов.
Пише infagro.com.ua.



