Кавун став лідером продажу, диня дорожчає, яблуко дешевшає
- Деталі
- Аграрні новини
- 349
Кількість розміщених оголошень на торгових майданчиках знову почала зростати, оновивши рекорд поточного року. Збільшили торговельну активність користувачі з Єгипту, Ірану та Азербайджану. Продовжують нарощувати продажі учасники з України. Водночас кількість пропозицій із Молдови скоротилася. Усього плодоовочеву продукцію минулого тижня пропонували представники 8 країн, а перша п’ятірка за кількістю розміщених оголошень за тиждень має такий вигляд: Україна, Узбекистан, Єгипет, Іран та Азербайджан.
В овочевому сегменті торгового майданчика минулого тижня найчастіше учасники пропонували моркву, а її пропозиція збільшилася. Також частіше розміщувалися оголошення про продаж картоплі та цибулі. До речі, за прогнозами, нестачі в картоплі та цибулі цього сезону в Казахстані не буде. Продовжує зростати кількість продавців томату та солодкого перцю. Частіше, ніж тижнем раніше, користувачі пропонували огірок та баклажан. Досить часто, продавалися цукрова кукурудза та часник.
Пропозиція кавуна продовжує зростати, в результаті він залишається товаром торгового майданчика, що найбільше продається. Конкуренцію йому намагаються скласти слива та нектарин, продаж яких нарощують учасники з України та Узбекистану. Також надходили пропозиції щодо продажу нектарину з Азербайджану. Кількість продавців яблука та винограду зменшилася, а продаж дині зберігся на рівні попереднього тижня. До речі, лідером із вирощування баштанних в Україні цього сезону стала Полтавська область. Єгипет почав приймати заявки на гранат нового врожаю, сезон якого незабаром розпочнеться. Надходили пропозиції апельсину з Китаю.
Тижневий топ позицій, що найбільше продаються в кількісному вимірі, дивіться на графіку нижче.

Найбільшим попитом серед учасників продовжує користуватися картопля. Також досить часто розміщувалися оголошення про купівлю томату, цукрової кукурудзи та кавуна.
А рік тому в цей же час лідером продажів також був кавун, якому було присвячено кожне 7 оголошення розміщене на майданчику. Вдвічі збільшилася кількість продавців дині. Зростала пропозиція винограду з Узбекистану. В овочевому сегменті переважали продажі томату. Столові буряки та білокачанна капуста не потрапляли в топ. При цьому буряк в Україні коштував дешевше, а капуста дорожча, ніж сьогодні.
Далі, на основі даних EastFruit та ситуації на оптових ринках, проаналізуємо ціни, які склалася в деяких країнах регіону і як вони змінилися порівняно з попереднім тижнем.
Ціни торгової групи EastFruit Trade Platform – УКРАЇНА

В Україні продовжує дешевшати білокачанна капуста. Знизились ціни на моркву. У той же час, незважаючи на зростання пропозиції, картопля подорожчала. Знов подешевшав солодкий перець та зросли ціни на томат. Дорожче, ніж минулого тижня продавався огірок. Брокколі, цвітна капуста та баклажан подешевшали. Продовжують знижуватись ціни на цукрову кукурудзу. А ось ціни на часник зростають, незважаючи на старт збирання. У сегменті зелені подорожчали петрушка, кріп та салат та знизилися ціни на зелену цибулю.
Ціни на ягоди та фрукти також змінилися різноспрямовано. Суниця садова подешевшала, а малина подорожчала. Діапазон цін на ожину звузився. Збір лохини досяг піка, що змушує продавців і далі знижувати відпускні ціни. Чорна смородина почала продаватися дорожче, а порічка продовжує дешевшати. Кісточкові фрукти за винятком вишні подешевшали. Почала дорожчати диня. Зростання пропозиції яблука ранніх сортів призвело до зниження цін. З тієї ж причини почав дешевшати виноград. У сегменті імпортної продукції знизилася вартість банана та звузився діапазон цін на апельсин.
Ціни торгової групи EastFruit Trade Platform — УЗБЕКИСТАН

В Узбекистані продовжує дешевшати киш-міш та дорожчати диня. Дешевше, ніж тижнем раніше, продавалася морква. Вкотре зросли ціни на огірок. А Узбекистан оновив рекорд з імпорту бананів.
І ще кілька цінових пропозицій від учасників Єгипту — часник $1,68-1,72, манго — $1,30-1,35 FOB. До речі, Єгипет знову переважає на ринку гуави Катару.
Активність учасників у технологічній групі EastFruit Fruittechnology продовжує знижуватися. Як і минулого тижня, серед оголошень переважали продажі різної тари та упаковки для плодоовочевої продукції, але кількість їх пропозицій знову зменшилася. Також рідше, ніж тижнем раніше, учасники пропонували розсаду овочевих культур. Технологічні матеріали та обладнання були представлені плівкою тепличною, плівкою для мульчування та тунелів, сіткою, що затіняє, обладнанням для пакування овочів. В Узбекистані просувалися послуги з будівництва теплиць. А тим часом вчені Єврейського університету Єрусалима розробили метод оцінки загальної площі листя карликових томатів за допомогою 3D-реконструкції за звичайними відеозаписами.
Пише east-fruit.com.



