Якісна освіта та глибока спеціалізація медійників: головні акценти розмови студентів-журналістів зі стейкхолдером
- Деталі
- Аграрні новини
- 121
Здобувати якісні професійні навички під час навчання в університеті, сфокусуватися на одній або двох медійних спеціалізаціях, постійно удосконалювати власну журналістську майстерність. Такими були головні теми практичного онлайн заняття студентів першого курсу кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ. Днями вони зустрілись із Олександром Голіздрою, власником агенції «Маркет.Інфо», директором прес-служби агрокомпанії «KSG agro».
Олександр Голіздра розповів студентам про власний шлях медійника, наголосивши, що починав працювати у районній газеті, потім здобув досвід керівника прес-служб у промислових компаніях, очолював управління зі зв’язків із громадськістю інвестиційної компанії, системного банку, займався медіа-проектами в структурі Мінекономіки України. Набувши практичний досвід, він створив власну комунікаційну агенцію, що працює з енергетичними і аграрними підприємства країни.
Протягом багатьох років стейкхолдер співпрацює з аграрною компанією «KSG agro», її основним власником Сергієм Касьяновим. Важливим у цій роботі є чітке дотримання медійних стандартів у подачі інформаційних повідомлень компанії, постійна співпраця з іноземними акціонерами – надання їм вичерпних даних щодо діяльності товариства в нашій державі, спілкування з різними експертами та керівниками підприємства англійською мовою. Медійник підкреслив, що з початку війни аграрії активно допомагають ЗСУ та теробороні Дніпропетровської області, де розташоване виробництво.
За підсумками розмови всі її учасники погодилися, що #медіасвіт_веде_у_всесвіт, а значить журналістський всесвіт починається із професійних стандартів, якісних медіа та сучасної освіти.
Матеріал підготовлений у рамках спільного проєкту
кафедри журналістики та філології факультету ІФСК СумДУ
та мультимедійної компанії АГРОБІЗНЕС СЬОГОДНІ.
Памятаємо, що #медіасвіт_веде_у всесвіт!
 
     
    



