Компанія «Самміт-Агро Юкрейн» оновила логотип та корпоративний стиль
- Деталі
- Аграрні новини
- 564
Корпорація Сумітомо, до якої входить українська компанія «Самміт-Агро Юкрейн» оголосила про впровадження нового глобального уніфікованого бренду для своїх дочірніх компаній аграрного напрямку в усьому світі.
Про це повідомила пресслужба «Самміт-Агро Юкрейн».
«Ця зміна відображає оновлене бачення бізнесу, згідно з яким Корпорація Сумітомо прагне максимально задовольнити потреби аграріїв, надаючи їм інноваційні рішення для сталого розвитку сільського господарства», – йдеться у повідомленні.
Корпорація Сумітомо визначає сільське господарство як один із стратегічних напрямків розвитку людства.
Новий дизайн логотипу являє собою кругле зображення, яке відображає нашу глобальну присутність та гармонійну співпрацю з сільгоспвиробниками в усьому світі.
Помаранчевий колір окреслює світле майбутнє, нагадуючи сяюче сонце, а також повагу до нашого коріння, оскільки ми народжені в країні сонця, що сходить.
Зелений листок символізує життя, підкреслює нашу увагу до сільського господарства, а також нашу непохитну турботу про навколишнє середовище, розробку й впровадження інноваційних та якісних продуктів для агровиробників і суспільства.
Компанія «Самміт-Агро Юкрейн» також оголошує перехід на новий корпоративний стиль та підтверджує, що ми рухаємось в одному напрямку із компаніями нашої групи, ретельно вивчаючи потреби аграріїв, постійно вдосконалюючись та впроваджуючи інноваційні рішення заради сталого розвитку сільського господарства, збільшення врожаїв та покращення життя людей.



