“Молочний альянс” планує збільшення експорту до США
- Деталі
- Аграрні новини
- 69
У планах АТ «Молочний альянс» розширення експорту до країн ЄС з урахуванням доступної логістики, розширення продуктового ряду на ринку Молдови, експорту до Ізраїлю, збільшення експорту до США (наразі мають запити).
Про це розповіла комерційний директор АТ «Молочний альянс» (ТМ «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Пирятин», «Славія») Вікторія Предборська.
За її словами, «Молочний альянс» експортує переважно сири та сирний продукт, UHT-молоко, масло, сухі молочні суміші, сухе молоко.
«Маємо таку структуру експортної виручки: 40% відправляємо до Казахстану, 25% — Молдови, 30% — до країн ЄС (Латвія, Литва, Італія, Румунія, Польща, Болгарія), 5% — до інших країн (США, Канада, Грузія, Єгипет, Філіппіни, Саудівська Аравія, В’єтнам, Ліван тощо)», — уточнює Вікторія Предборська.
Світові тенденції у молочній галузі, за її словами, свідчать, що споживачі дедалі більше віддають перевагу продуктам, які поєднують користь, зручність і збалансований склад.
«Ці тенденції формують загальний вектор розвитку молочної переробки — у напрямі інновацій, здорового харчування та комфортного споживання. Саме в цьому напрямку і рухається «Молочний альянс», — резюмує Вікторія Предборська.
Пише infagro.com.ua.



