6 серпня під час щорічного Дня поля “УКАБ Агротехнології” біотехнологічна компанія BTU презентувала першу в Україні аграрну вишиванку "Сонце в Полі", створену у партнерстві з українським брендом вишитого одягу SVARGA.

Цей проєкт об’єднав традиційні українські символи з глибоким сенсом аграрної культури та сучасною ідентичністю аграрія.

“Майбутнє починається з поваги до своїх коренів. Саме цей меседж ми вклали в цю ініціативу. Ми спробували через одяг передати ключові сенси: любов до землі, силу сонця, щедрість колоса, глибокий зв'язок з полем, яке дає хліб на столі. В цій колаборації зійшлися наші місії: зберігати землю живою – місія BTU, зберігати та передавати культурну спадщину – місія SVARGA”, – зазначив генеральний директор BTU Владислав Болоховський.

Від ідеї до реалізації

Ідея виникла минулого року, у День вишиванки. Команда BTU проводила фотосесію співробітників у сучасному урбан-стилі, щоб показати: вишиванка – це не лише для свята, а й для щоденного життя. Тоді й виникла ідея створити вишиванку, яка б розповідала історію аграрія.

“Ми хотіли вийти за рамки традиційного агромерчу, який часто обмежується кепками та футболками з логотипами. Це не просто одяг, а інструмент комунікації, який люди носитимуть із гордістю та красномовно заявляти – я українець, я працюю в агро. А з часом, як і більшість вишиванок, він може стати сімейною реліквією. Окрім того, в українському АПК 2 426 000 працівників і така велика агроспільнота має можливість ідентифікуватися зокрема через унікальний одяг”, – прокоментував керівник відділу маркетингу BTU Святослав Мороз.

Пошук партнера виявився викликом – важливо було знайти компанію, яка зрозуміє ідею і розділить місію. Такою компанією стала SVARGA – бренд, що зберігає та інтегрує українські орнаменти в сучасні вироби.

Символіка вишиванки “Сонце в Полі”

● Соняшник – символ життєдайного тепла і сили сонця.
● Земля – джерело родючості, сили й стабільності.
● Колосок – знак зрілості, достатку та завершеного циклу росту.
● Поля – абстрактні лінії, що нагадують краєвиди з висоти пташиного лету, символізують працю аграрія та розмаїття сільського господарства.

“Сонце в Полі – це наш спосіб поєднати традицію та сучасність, передати повагу до своєї справи, до землі та тих, хто на ній працює. Ми прагнули створити річ, кожен елемент якої зрозумілий аграріям. Водночас хочемо, щоб її носили й ті, хто щиро поділяє цінності збереження землі та поваги до праці”, – підкреслила маркетинг-директорка BTU Алла Болоховська.

Вишиванка виготовлена з натуральної тканини – зокрема льону, який самі аграрії вирощують. Кольори – теплі відтінки жовтого, охри та зеленого – передають енергію сонця, багатство врожаю і пам’ять поколінь.

Благодійна місія

500 грн з продажу кожної вишиванки буде спрямовано на відновлення пам'ятки національного значення “Покорщина”. Це єдиний уцілілий садибний комплекс доби Гетьманщини на Лівобережжі, що розташований у с. Козелець на Чернігівщині.

“Із занедбаної пам'ятки ми хочемо перетворити "Покорщину" на унікальний історико-туристичний культурний хаб. Наразі все здійснюється коштом донатів небайдужих українців, зокрема глядачів "Реальної історії", але нам дуже потрібна підтримка свідомого українського бізнесу. Дякую BTU за таку благородну ініціативу! В єдності наша сила”, – прокоментував ініціатор відновлення садиби, засновник проєкту "Реальна історія" та продюсер 1+1 media Акім Галімов.

Підтримати проєкт та придбати вишиванку “Сонце в Полі” можна за посиланням.  

BTU – український виробник мікробіологічних препаратів для аграрної галузі та оздоровлення людей.

SVARGA – український бренд вишитого одягу, що прокладає місток між українськими старовинними орнаментами і сучасністю.

Як швидко опанувати технологію гранулювання

Сьогоднішні велика кількість компаній надають перевагу реставрації та модернізації наявного у них...

KUHN Multi Master 153: сила традицій і сучасних...

На аграрному ринку завжди цінуються машини, які поєднують надійність, продуманість деталей і...

76 га/день з урожайністю від 8 до 10 т!

Як показує себе на полях ТОВ «Фелікс Агро» — найпродуктивніший у світі та перший в Україні...

АгроТренди

Вихід українського агробізнесу та фермерства на світові ринки разом з Alibaba.com та ESS

1317
Українські виробники агропродукції та фермери отримали потужний інструмент для масштабування свого бізнесу — міжнародну торгову платформу Alibaba.com , якою щодня користуються понад 40 мільйонів...

Чорний горіх: види та технологія вирощування

60622
Чорний горіх, поки це дерево не стало у нас особливо популярною культурою. Чорний горіх є найближчим родичем такого відомого нам волоського горіха, який ми звикли вирощувати у себе на ділянках і...

Виробництво та перспективи чорного часнику

38272
Нещодавно український медійний простір сколихнула новина - виявляється у світі вже давно популярний чорний часник. Більше того, він вважається найсолодшим овочем. Відразу допитливі фермери почали...

Про нас

Сайт "Агрономія сьогодні" - агрономічний довідник для фермерів та агрономів. На нашому сайті ви знайдете інформацію про вирощування, підживлення та захист сільськогосподарських культур.
Маршала Гречка, 13
+38 (044) 494 09 52
office@agronomy.com.ua

Останні новини

Використання матеріалів

Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агрономія Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання на http://agronomy.com.ua/. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.