Оптимальне співвідношення ціни та якості у виборі моделі дасть змогу істотно знизити витрати на логістику зібраного врожаю

Основне призначення причепів — це перевезення вантажів, а тому, на перший погляд, обрати причеп просто й легко. Мовляв, достатньо задати бажані технічні характеристики (власна вага, вантажність, об’єм кузова, кількість осей, спосіб розвантаження, адаптація до трактора чи автомобіля, комплектація, можливість установлення додаткового обладнання), порівняти ціну, і здається, що вибір зробити легко.

Проте, коли ми детально заглибимось у це питання, може виявитися, що не все так очевидно. Виробники постійно вдосконалюють свою лінійку моделей, пропонуючи не просто причеп, а технологічне рішення для виконання цілого комплексу завдань! Так, наприклад, причепи слугують для внесення органічних добрив, для заготівлі зеленої маси, для кагатування цукрових буряків, перевантаження зерна від комбайна в автомобіль або ж перевезення врожаю з поля до пункту зберігання чи продажу.

Ефективне застосування причепів і напівпричепів для перевезення зерна сьогодні є особливо актуальним і дає змогу істотно оптимізувати роботу підприємства й витрати на логістику. Адже таке обладнання значно розширює можливості агрокомпанії, дозволяючи безперебійно перевозити зерно з поля, а також доставляти його до кордону для реалізації за набагато вищою ціною.

Виробником №1 тракторних причепів в Україні є ТОВ «Завод Кобзаренка» із Сумщини. На підприємстві виготовляють понад 25 моделей причепів, що відповідають Європейським стандартам і є незамінними помічниками аграріїв України.

1. Тракторні самоскидні причепи та напівпричепи серії ТСП з однобічним і трибічним розвантаженням.

Серійно виготовляють 16 моделей причепів вантажністю від 2,5 до 31 т.

Основні технічні характеристики:

• складники відомих європейських виробників (Італія, Польща, Австрія);
• італійські осі ADR гарантують маневровість і стійкість за допустимих навантажень;
• широка сфера застосування (перевезення сипких вантажів, рідких добрив);
• конічний кузов унеможливлює зависання зеленої маси та гною;
• можливість установлення додаткового обладнання (шнек для заправки сівалок, тентова система, додатковий ярус бортів);
• зручна система розвантаження (однобічна назад або трибічна);
• причепи з трибічним розвантаженням легко трансформуються у звичайну платформу;
• фарбування під колір замовника;
• державна компенсація 25% для вітчизняних аграріїв;
• гарантійне та післягарантійне обслуговування;
• заводська гарантія 1 рік.

Адаптація з тракторами всіх виробників (Case IH, Claas, John Deere, Fendt, New Holland, Massey Ferguson, Kubota, Deutz-Fahr й ін.), що мають потужність двигуна 30–300 к. с.

2. Тракторні здвижні універсальні напівпричепи серії ТЗП АТЛАНТ зі змінним заднім бортом.

Причепи «Атлант» виготовляють у чотирьох модифікаціях вантажністю 16,5; 18,8; 30 та 37 т. Причеп розвантажується методом зсуву, без підіймання кузова, що дає можливість розвантажувати в низьких зерносховищах чи рівномірно розподіляти силос по всій силосній ямі.

Маючи змінний задній борт, його протягом року використовують як 5 причепів в 1:

• звичайний задній борт — і ви маєте причеп для транспортування вантажів;
• борт зі шнеком — і ви маєте перевантажувальний бункер-накопичувач;
• борт із гноєрозкидачем — і ви маєте розкидач органічних добрив;
• борт із прямим транспортером — і ви маєте кагатувальник цукрових буряків;
• борт із вигнутим транспортером — і ви маєте перевантажувач цукрових буряків в автомобілі.

Для агрегатування причепів потрібні трактори з валом відбору потужності, що мають потужність двигуна 150–350 к. с.

3. Автомобільні здвижні напівпричепи серії ТЗП АТЛАНТ.

Причеп має вантажність 30 т й адаптується як із тягачами всіх виробників, так і з тракторами (для роботи в полі). Кузов виготовлено зі сталі.

4. Автомобільні алюмінієві напівпричепи-зерновози.

Конструкція алюмінієвого напівпричепа дозволяє без перешкод перевозити зерно та інші вантажі польовою, шосейною дорогою і автомагістралями.

Доступний із кузовом 50, 55 та 58 м³.

Адаптація зерновозів із тягачами всіх відомих виробників — MAN, DAF, Mercedes, Ford, Volvo, Scania, Renault, IVECO, МАЗ, КрАЗ та ін.

Серед особливостей алюмінієвих причепів:

• складники від відомих європейських компаній — пневматична підвіска та осі SAF INTRADISC, опорні домкрати SAF, фіксатор кузова HYVA-HYFIX, гідроциліндр BINOTTO, гальмівна система KNORR BREMSE, алюмінієві профілі FUDICKAR, фарба LANKWITZER та ін.;
• полегшена конструкція (50 м³ — 6,3 т) дозволяє щоразу під час виконання рейсу перевозити на 2 т більше корисного вантажу;
• товщина алюмінієвих бортів кузова 40 мм гарантує самозахист від корозії;
• заводська гарантія 1 рік (на осі SAF 6 років);
• сервісний супровід в Україні.

5. Автомобільні алюмінієві напівпричепи спецпризначення (щеповози, щебневози)

Напівпричеп-щеповоз має рухому підлогу Cargo Floor. Полегшена вага причепа дозволяє перевозити до 90 кубів вантажів, що значно скорочує логістичні витрати підприємства.

Основне призначення — для перевезення щепи, а також можна використовувати для сипких вантажів, лушпиння соняшнику й ін.

Рухома підлога Cargo Floor складається з 21 рухомої гладкої алюмінієвої планки, що дає змогу розвантажуватися, не залучаючи додатково іншу спецтехніку.

За допомогою системи рухомої підлоги розвантаження відбувається швидко і ефективно: немає потреби в перекиданні кузова, не потрібна додаткова робоча сила, забезпечена велика рентабельність і, звичайно ж, безпека.

Автомобільний напівпричеп-щебневоз, виготовлений зі сталі Хардокс, дозволяє перевозити щебінь, каміння, пісок (кузов 25 м³).

Агрегатується з тягачами всіх виробників із колісною формулою 4 × 2, 6 × 2, 6 × 4.

Важливо, що «Завод Кобзаренка» має вже багаторічний досвід роботи на ринку України, і його фахівці можуть порадити оптимальну модель причепа для виконання тих чи інших завдань і під конкретні моделі тракторів чи вантажівок. Окрім того, клієнт отримує гарантоване сервісне обслуговування й виконання ремонтних робіт у разі потреби.

Чи виграє Укрзалізниця від здорожчання логістики...

Залізниця — головний гравець у логістичній системі України — планує ініціювати підвищення тарифів...

SONIQ ON – навісний посівний комплекс,...

Компанія BEDNAR представляє SONIQ ON – навісний посівний комплекс, розроблений з урахуванням вимог...

Як швидко опанувати технологію гранулювання

Сьогоднішні велика кількість компаній надають перевагу реставрації та модернізації наявного у них...

АгроТренди

Вихід українського агробізнесу та фермерства на світові ринки разом з Alibaba.com та ESS

1326
Українські виробники агропродукції та фермери отримали потужний інструмент для масштабування свого бізнесу — міжнародну торгову платформу Alibaba.com , якою щодня користуються понад 40 мільйонів...

Чорний горіх: види та технологія вирощування

60653
Чорний горіх, поки це дерево не стало у нас особливо популярною культурою. Чорний горіх є найближчим родичем такого відомого нам волоського горіха, який ми звикли вирощувати у себе на ділянках і...

Виробництво та перспективи чорного часнику

38289
Нещодавно український медійний простір сколихнула новина - виявляється у світі вже давно популярний чорний часник. Більше того, він вважається найсолодшим овочем. Відразу допитливі фермери почали...

Про нас

Сайт "Агрономія сьогодні" - агрономічний довідник для фермерів та агрономів. На нашому сайті ви знайдете інформацію про вирощування, підживлення та захист сільськогосподарських культур.
Маршала Гречка, 13
+38 (044) 494 09 52
office@agronomy.com.ua

Останні новини

Використання матеріалів

Використання матеріалів і новин із сайту видання «Агрономія Сьогодні» дозволяється лише за умови посилання на http://agronomy.com.ua/. Для новинних та інтернет-видань обов'язковим є пряме, відкрите для пошукових систем, гіперпосилання у першому абзаці на процитовану статтю чи новину.